Το όνομα που αποφάσισε να δώσει η τσέχικη εταιρεία στο νέο της SUV είναι απόλυτα ταιριαστό. “Kamiq” στη γλώσσα των Εσκιμώων Ινουίτ που ζουν στο Βόρειο Καναδά και τη Γροιλανδία σημαίνει κάτι που ταιριάζει τέλεια σε κάθε περίσταση! Η κίνηση στους ανοιχτούς δρόμους και στα στενά της πόλης δεν θα είναι πια η ίδια με το Kamiq, αλλά πιο άνετη και ζωηρή, με τη ζωντάνια που θα δίνει ο κινητήρας του. Ο τελευταίος είναι 1000άρης, βενζινοκίνητος και φτάνει τους 116 ίππους στην απόδοση!
Η εξωτερική του εμφάνιση θυμίζει τη νοοτροπία που ακολουθεί η Skoda στα μοντέλα της, με μοντέρνο σχεδιασμό, μικρότερες διαστάσεις, μοντέρνες γραμμές στο αμάξωμα, φώτα βασισμένα στην τεχνολογία LED, που είναι μικρά, λεπτά και κομψά σε σχήμα C. Σίγουρα με την πρώτη ματιά θέλει να διαπιστώσει κανείς αν το εσωτερικό του είναι όσο εντυπωσιακό είναι το εξωτερικό!
Με άκρως υψηλές προσδοκίες, με το που κάθεται ο οδηγός στο κάθισμα του συνειδητοποιεί ότι βρίσκεται ψηλά και στο κέντρο του αυτοκινήτου για να βλέπει και να ελέγχει τα πάντα γύρω του. Οι μικρότερες διαστάσεις του οχήματος δεν φαίνεται να συρρικνώνουν το χώρο της καμπίνας. Απεναντίας, 4 ενήλικες απολαμβάνουν εξαιρετικά αναπαυτικά και ξεκούραστα καθίσματα, ο χώρος των αποσκευών δε, είναι υπεραρκετός με χωρητικότητα 400 λίτρα (1.395 με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα).
Στο υπόλοιπο μέρος του αυτοκινήτου, φαίνεται η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν, που είναι άριστη. Ο πίνακας οργάνων είναι 10,25 ίντσες και εμφανίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα συστήματα του οχήματος με τρόπο που δεν αποσπάει τον οδηγό. Υπάρχει, επίσης, infotainment στο κέντρο του ταμπλό 3ης γενιάς! Αυτό συνδέεται με Smartlink (Android Auto, Mirror Link, Apple CarPlay) και αναβαθμίζει τις διαδρομές σας με στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης για όλους!
Τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού ενισχύουν το αίσθημα της ασφάλειας σε όλους, με αισθητήρες που εντοπίζουν οχήματα στη νεκρή γωνία και ειδοποιεί άμεσα τον οδηγό προκειμένου να αποφευχθεί σύγκρουση. Επιπλέον, γίνεται ανίχνευση πεζών και εξωτερικών κινδύνων, ενώ τεντώνουν και οι ζώνες των μπροστινών καθισμάτων για κάθε προστασία αν ανιχνευτεί κίνδυνος. Τέλος, υπάρχει και φρενάρισμα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων, προκειμένου να ακινητοποιηθεί το όχημα σε περίπτωση ατυχήματος και να αποφευχθούν περαιτέρω τραυματισμοί και βλάβες.