Φαίνεται ότι η γερμανική εταιρία πιστεύει στη ραγδαία αύξηση της αγοράς των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων την επόμενη δεκαετία και το αποδεικνύει επενδύοντας 44 δισεκατομμύρια ευρώ στην έρευνα και ανάπτυξη της τεχνολογίας τους. Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι οι τιμές των νέων ID compact θα κυμαίνονται σε αυτές ενός Golf diesel, κάνοντάς τα προσιτά στο ευρύ κοινό.
Ήδη στην Ευρώπη παρατηρείται μια στροφή των κατασκευαστών σε πλήρως ή έστω μερικώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, αφού οι νέοι περιορισμοί σχετικά με τις εκπομπές καυσαερίων κρίνουν αυτή την πορεία απαραίτητη. Στόχος αυτών των κανονισμών είναι η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής από το 2021 και μετά. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα υπερτερούν των υπολοίπων αφού κατά τη λειτουργία τους παράγονται πολύ λιγότεροι ρύποι. Έτσι τα εργοστάσια αναγκάζονται να μειώνουν τη μέση εκπομπή καυσαερίων όλων των μοντέλων τους, διότι αν δεν το κάνουν, θα έρθουν αντιμέτωποι με βαριά πρόστιμα.
Την τελευταία πενταετία στις περισσότερες πόλεις έχουν γίνει άλματα όσον αφορά την υποστήριξη των ηλεκτροκίνητων από σημεία φόρτισης. Πρόκειται για ένα απαραίτητο στοιχείο που ολοένα και μπαίνει στη ζωή μας, καθώς η τεχνολογία τους γίνεται συνεχώς πιο προσιτή. Η αυτονομία τους έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά, ενώ σε μερικά χρόνια δεν αποκλείεται να ξεπεράσει αυτή των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Παράλληλα όσο γίνονται περισσότερες καμπάνιες έρευνας και ανάπτυξης, η τιμή τους πέφτει, φέρνοντάς τα πολύ πιο κοντά στο μέσο οδηγό.
Η κατάσταση αυτή αποτελεί πρόκληση για τη Volkswagen, η οποία απασχολεί πάνω από 600,000 εργαζόμενους, παράγει πάνω από 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο και σκοπεύει στη γκάμα της να ανέβει απ’ τα 6 στα 50 μοντέλα μέχρι το 2025!