H Τοyota Ξενάκης, ανακαινίζεται, ακολουθώντας το όραμά της Toyota για το μέλλον με τη νέα εμπειρία και το νέο concept των εκθεσιακών χώρων
Νέοι χώροι σχεδιασμένοι για εξυπηρέτηση υψηλών απαιτήσεων καλύπτοντας όλες τις ανάγκες των πελατών, ανανεωμένη οπτική ταυτότητα της μάρκας και ένα κεντρικό client hub που θα κοσμεί την έκθεση της Toyota Ξενάκης στο 10χλμ Ρόδου Λίνδου, σχεδιασμένο ώστε οι πελάτες να αλληλεπιδρούν με την μάρκα τόσο ψηφιακά, όσο και με τους ειδικούς retailer experts της Toyota σε ένα εντελώς καινοτόμο concept λιανικής πώλησης παρέχοντας εξατομικευμένη εμπειρία και ενημέρωση γύρω από το νέο οικοσύστημα mobility υπηρεσιών της Toyota. Με σύνθημα «Beyond Zero», η ανανεωμένη έκθεση της Toyota, θα ανοίξει τι πύλες της στο μέλλον στο επόμενο διάστημα και θα είμαστε έτοιμοι να σας ξανα-υποδεχτούμε!
H Toyota Motor Europe συνεργάστηκε με την Dalziel & Pow για να σχεδιάσει το όραμα για το μέλλον του ευρωπαϊκού δικτύου καταστημάτων της σε μια νέα τοποθεσία στο Paris Nord. Μέσα από το νέο αυτό concept, επιβεβαιώνεται ο κεντρικός ρόλος των καταστημάτων της Toyota στην παροχή μιας καθηλωτικής εμπειρίας της μάρκας, καθώς η εταιρεία μετατρέπεται σε εταιρεία κινητικότητας.
Η προσέγγιση της Toyota συνάδει πλήρως με την ευρύτερη αποστολή της να πάει “Beyond Zero”, παρέχοντας αξέχαστες εμπειρίες στους πελάτες καλύπτoντας όλες τις ανάγκες τους. Το λανσάρισμα της νέας ιδέας του εκθεσιακού χώρου ζωντανεύει τη νέα οπτική ταυτότητα της μάρκας με ένα σχεδιασμό εκθεσιακού χώρου που οργανώνεται γύρω από έναν κόμβο πελατών (client hub) – έναν ζωντανό χώρο όπου οι πελάτες θα αλληλεπιδρούν με τη μάρκα τόσο ψηφιακά όσο και με τους ειδικούς retailer experts. Αφιερωμένοι χώροι στο νέο περιβάλλον λιανικής πώλησης παρουσιάζουν την πλήρη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας, από τα νέα οχήματα Toyota, τα προϊόντα Toyota Gazoo Racing, τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία μάρκας bZ, τα Toyota Approved Used, το after-sales και το service μέχρι τις υπηρεσίες κινητικότητας Kinto. Μια ποικιλία διαδραστικών ψηφιακών σημείων επαφής παρέχει στους πελάτες μια εξατομικευμένη εμπειρία στο κατάστημα που τους επιτρέπει να εξερευνήσουν διαφορετικές πτυχές της μάρκας και της γκάμας των προϊόντων και των λύσεων κινητικότητας (mobility) που προσφέρει. Για να συμπληρώσουν την ψηφιακή τους εμπειρία, οι πελάτες μπορούν να συναντηθούν με εξειδικευμένο προσωπικό λιανικής πώλησης που θα παρέχει περαιτέρω εξατομικευμένες συμβουλές και υποστήριξη.
Συνολικά, η νέα ιδέα του εκθεσιακού χώρου αποτελεί ένα εργαλείο που επιτρέπει στο προσωπικό των λιανοπωλητών να προσαρμόζει την εμπειρία κάθε πελάτη και να προσφέρει προϊόντα σύμφωνα με τις συγκεκριμένες ανάγκες του.
“Η νέα ιδέα του εκθεσιακού μας χώρου σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στη φιλοδοξία μας να γίνουμε η πιο ηλεκτροκίνητη μάρκα κινητικότητας που επιλέγουν οι πελάτες μας. Ο νέος σχεδιασμός λιανικής πώλησης ενεργοποιεί τόσο μια νέα εμπειρία μάρκας όσο και έναν νέο τρόπο εργασίας για τους λιανοπωλητές μας. Τοποθετούμε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας κάτω από μία στέγη, με τις εκθέσεις να βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας εμπειρίας των πελατών. Σε αυτόν τον χώρο, οι πελάτες μπορούν να συμπληρώσουν το ψηφιακό τους ταξίδι με μια αξέχαστη εμπειρία στο κατάστημα, με τους retailer experts μας να παρέχουν την απαραίτητη ανθρώπινη επαφή”. Didier Gambart, Αντιπρόεδρος, Πωλήσεις, Μάρκετινγκ & Εμπειρία Πελατών.