H ιστορία της Volkswagen εξ ορισμού αφορά στο «αυτοκίνητο του Λαού», κάτι που δεν αλλάζει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Όπως γνωρίζουμε, η Volkswagen έχει αναπτυχθεί σημαντικά και σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση των νεών μοντέλων της.
Πλέον, έχει οχήματα αυτής της τεχνολογίας σε πολλές από τις υπάρχουσες κατηγορίες, αλλά όχι στις μικρότερες εξ αυτών. Η εξέλιξη των μοντέλων και γι’ αυτές έχει ξεκινήσει αλλά θα αργήσει σχετικά, επειδή πρέπει να βρεθούν λύσεις ώστε αυτά να έχουν σχετικά μικρότερο βάρος και να είναι οικονομικώς προσιτά. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας ασχολούνται ήδη με την εξέλιξη του ID. 1, του μοντέλου που θα είναι το μικρότερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο στην γκάμα της και θα αντικαταστήσει το e–up! Oι ως τώρα πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτό θα βασίζεται σε μια καινούργια πλατφόρμα που θα δημιουργηθεί και όχι στην «MEB Entry» (η οποία χρησιμοποιείται ήδη στο Cupra Born, για παράδειγμα).
To ID. 1 αναμένεται να παρουσιαστεί περίπου το 2027 και θα είναι μικρότερο σε διαστάσεις από το ID. 2, το οποίο θα εμφανιστεί το 2025 (και από το οποίο πήραμε μια ιδέα για το πως θα είναι από το πρωτότυπο ID 2all που παρουσιάστηκε πρόσφατα).
Tο ID. 1 θα διαθέτει τις καινούργιες μπαταρίες που εξελίσσει η Volkswagen και θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιό της το οποίο βρίσκεται στη Βαλένθια (Ισπανία). Αυτές θα είναι σχετικά μικρές σε βάρος και θα έχουν ικανοποιητική ενεργειακή χωρητικότητα για τον χαρακτήρα του νέου μοντέλου. Το σημαντικό είναι ότι το καινούργιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα πόλης της Volkswagen θα δημιουργηθεί με τρόπο ώστε να είναι όσο το δυνατόν προσιτότερο στην απόκτησή του.
Ο στόχος των ανθρώπων της εταιρείας είναι να πωλείται σε τιμή μικρότερη των 20.000 ευρώ, κάτι που (με τα σημερινά δεδομένα) θα είναι έκπληξη εάν επιτευχθεί. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η εταιρεία θα επιδιώξει να ξεκινά η τιμή πώλησης του ID. 2 από τα 25.000 ευρώ.
Προς το παρόν, στη Volkswagen δεν έχουν οριστικοποιήσει ότι η ονομασία του θα είναι ID. 1 ή εάν θα χρησιμοποιηθεί κάποια άλλη. Επίσης, δεν υπάρχουν πληροφορίες για τη χωρητικότητα των μπαταριών του. Στο πρωτότυπο ID 2all έχουν τοποθετηθεί συσσωρευτές φωσφορικού άλατος σιδήρου λιθίου 38 kWh οι οποίοι θα υπάρχουν στο ID. 2, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα γίνει το ίδιο και στο ID. 1.
Πηγή: NewsAuto.gr