Το άγχος και η ανησυχία που μας προξενεί η ιδέα του ατυχήματος είναι μεγάλη. Το βασικότερο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η προσωπική υγεία και ακεραιότητα του οδηγού και των επιβατών του οχήματος. Το τελευταίο πράγμα που κοιτάμε είναι οι βλάβες του οχήματος ή του άλλου οδηγού. Είναι λογικό και ανθρώπινο φυσικά να αντιδράει κανείς έτσι σε τέτοιες περιπτώσεις.
Για αυτό έχει μεριμνήσει για σας η Ξενάκης Ασφάλειες σε συνεργασία με τη Mondial Assistance ανεξάρτητα με την εταιρία που έχετε ασφαλιστεί, να παρέχονται όλες οι υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με την παρακολούθηση ζημιάς, νομικές συμβουλές για μια πιο ολοκληρωμένη και βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών.
Πρώτα από όλα καταγράφεται το συμβάν και σας βοηθάει να συμπληρώσετε τον φιλικό διακανονισμό. Δίνονται βασικές πληροφορίες, όπως ονόματα, διευθύνσεις, τηλέφωνα οδηγών και μαρτύρων που βρίσκονταν εκεί. Έπειτα, σημειώνονται οι αριθμοί αυτοκινήτων και ο αριθμός των ασφαλιστηρίων όσων εμπλέκονται στο ατύχημα. Επιπλέον, ο αντιπρόσωπος της Mondial φωτογραφίζει τα οχήματα με τις ζημιές να φαίνονται ξεκάθαρα, καθώς και τη γύρω περιοχή προκειμένου να φαίνεται η σήμανση των οδών.
Αργότερα, αναφορικά με το όχημα σας, μπορείτε να συνεννοηθείτε να παραδοθεί στο συνεργαζόμενο συνεργείο της Ξενάκης Αυτοκίνητα, προκειμένου να γίνει εκτίμηση της ζημιάς και να αρχίσουν οι επιδιορθώσεις. Θα λάβετε ενημέρωση για το κόστος πριν ξεκινήσει η επισκευή. Αν οι ζημιές δεν είναι τόσο σοβαρές και το αυτοκίνητο μπορεί να κυκλοφορήσει, μπορείτε να περιμένετε να διακανονιστεί η υπόθεση και να προχωρήσετε σε επισκευές, αν καλύπτεται η ζημιά από τον ασφαλιστικό φορέα ή αν εσείς θέλετε να αναλάβετε τα έξοδα. Αυτό θα κριθεί από τον υπαίτιο του ατυχήματος, αφότου λάβουμε υπόψη όλα τα στοιχεία της ζημιάς και τις φωτογραφίες.
Η ενημέρωση για τις διαδικασίες και ενέργειες που χρειάζεται να κάνετε μετά από ατύχημα θα είναι συνεχής, όποτε υπάρχουν εξελίξεις και αντίστοιχες ενέργειες από τις ασφαλιστικές εταιρείες των εμπλεκόμενων στο ατύχημα. Επομένως, δε θα χρειαστεί να ασχοληθείτε καθόλου με τα διαδικαστικά, σε μια τόσο αγχωτική κατάσταση όσο είναι ένα ατύχημα. Αφήστε τα όλα πάνω μας και θα φροντίσουμε εμείς για την εξυπηρέτηση σας.
Οι τηλεφωνικές γραμμές ατυχημάτων είναι ανοιχτές 24 ώρες το 24ωρο και μπορείτε να καλέσετε στα 210-2851681 για αυτοκίνητα Toyota και 210-2851682 για άλλες μάρκες αυτοκινήτων.