Η Audi στην Ελλάδα κάνει ιδιαίτερα προσιτή την απόκτηση του A3 Sportback με την επιλογή χρηματοδοτικού προγράμματος, αφού η μηνιαία δόση μπορεί να βγει από μόνο 159 ευρώ. Παράλληλα υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα αυτοκίνητα, οπότε ο ενδιαφερόμενος είναι ακόμα περισσότερο ωφελημένος γιατί μέσα σε λίγες μέρες από την παραγγελία θα βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του premium μικρομεσαίου χάτσμπακ.
Το ποσό των 159 ευρώ το μήνα αφορά το Α3 Sportback Comfort 30 TFSI, το οποίο προσφέρεται στην προσιτή τιμή των 25.980 ευρώ. Η προκαταβολή στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι 31,32%, το επιτόκιο χαμηλό στο 5,9% και ο αριθμός των δόσεων 36. Λόγω του ότι πρόκειται για χρηματοδοτικό πρόγραμμα «Balloon» υπάρχει η μεγάλη τελευταία δόση των 16.246 ευρώ. Αν θέλει ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το ποσό και να αποκτήσει οριστικά το αυτοκίνητο, να επιλέξει την επαναχρηματοδότηση της τελευταίας δόσης ή αλλαγή του αυτοκινήτου με ένα καινούργιο. Έτσι μπορεί κανείς να απολαμβάνει τα οφέλη ενός νέου αυτοκινήτου, χωρίς να δεσμεύει μεγάλο μέρος του κεφαλαίου του, αλλά και να χάνει λεφτά από την απαξίωση του αμαξιού με το πέρασμα των χρόνων.
Το Audi A3 Sportback από την αρχική κιόλας έκδοση Comfort 30 TFSI είναι πλήρως εξοπλισμένο σε όλα τα επίπεδα. Διαθέτει 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, infotainment με οθόνη αφής 10,25 ιντσών, πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κλιματισμό, 16άρες ζάντες αλουμινίου κ.λπ. Παράλληλα κάθε Audi A3 Sportback ξεχωρίζει αμέσως για το μοντέρνο του εσωτερικό και την ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Οι χώροι είναι αρκετοί για τη μεταφορά τεσσάρων επιβατών και πιο ψηλών, ενώ ικανοποιητικό είναι το πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων.
Η στιβαρή κατασκευή του μικρομεσαίου χάτσμπακ Audi γίνεται αισθητή αμέσως και στο δρόμο, όπου το αυτοκίνητο αποπνέει υψηλό αίσθημα ασφάλειας, με τον οδηγό και τους επιβάτες να νιώθουν σιγουριά. Σχετικά με τον κινητήρα της έκδοσης 30 TFSI, είναι ο γνωστός 1.000άρης turbo με την ισχύ των 110 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 200 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Το εν λόγω μοτέρ με τη ραφιναρισμένη λειτουργία παρέχει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.), με εργοστασιακή κατανάλωση και εκπομπές CO2 στα 5,5 λτ./100 χλμ. και 125 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται και με αυτόματο 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων S tronic, ενώ αμέσως πιο πάνω τοποθετείται το 35 TFSI με το μηχανικό σύνολο 1.5 TFSI με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή το 7άρι S tronic.
Πηγη: autogreeknews.gr